Awesome Jobs in your inbox everyday, enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Sunday, April 11, 2010

Kuta

We are Restaurant Group in Kuta, urgently needed as a:

 

Waitress :

Ø       Experience min. 6 month

Ø       Good English

Ø       Female ( max. 26 years )

Ø       Hard Worker, Team Work

Ø       Good Personality

 

Cashier :

Ø       Experience min. 6 month

Ø       Good English

Ø       Female ( max. 26 years )

Ø       Hard Worker, Team Work

Ø       Good Personality

 

Cook :

Ø       Experience min. 6 month

Ø       Good English

Ø       Female ( max. 26 years )

Ø       Hard Worker, Team Work

Ø       Good Personality

 

Driver :

Ø       Experience min. 1 years

Ø       Good English

Ø       Male ( max. 28 years )

Ø       Hard Worker, Team Work

Ø      Good Personality

 

Tax Staff :

Ø       Experience min. 1 years

Ø       Good English

Ø       Male / Female

Ø       Hard Worker, Team Work

Ø      Good Personality


Please send your CV to:


Jl. Nakula, Pertokoan Nakula Plaza A2 Kuta

Email : jaybali30@ymail.com

 

 

Thank you & regards

 

Komang Wijaya

HR. Manager


No comments: